BLOG - POST

Samochód - to nie rzecz,

samochód to miejsce.

Mapa polecanych miejsc - Płock

Mapa polecanych miejsc przez Autovip :)

Pamiętnik z kampera - Mapa Google pełna inspirujących miejsc w Polsce

Cześć podróżnicy!

Coraz częściej pytacie nas, jak spędzamy wolne weekendy i gdzie polecamy pojechać. Dlatego specjalnie dla Was przygotowaliśmy Mapę Google - Pamiętnik z kampera, która pomoże Wam odkryć niezwykłe miejsca w Polsce i dzielić się naszymi rekomendacjami.

Na naszej mapie znajdziecie różnorodne kategorie, takie jak campingi, miejsca na dziko, restauracje i wiele więcej. Każde z miejsc będzie starannie posortowane i opatrzone naszymi subiektywnymi opisami. To nie tylko przewodnik, ale także nasze osobiste doświadczenia, które chcemy podzielić z Wami.

Chcielibyśmy rozpocząć od polecenia jednego z naszych pierwszych miejsc na dziko - miejsce w Płocku.

Podróżowanie kamperem na dziko ma wiele korzyści. To możliwość odkrywania ukrytych skarbów w Polsce, spontaniczne wyjazdy bez konieczności rezerwacji noclegów, bliskość natury i swoboda podróżowania według własnego planu. Kamper daje nam możliwość spania pod gwiazdami, budzenia się w malowniczych okolicznościach przyrody i eksplorowania nieznanych miejsc.

Noc spędziliśmy pomiędzy Wisłą a Zalewem Sobótka na ul. Rybaki. Jak widać, inni kamperowcy również używają tej miejscówki. Niestety droga jest wyłożona płytami, więc przejazd każdego samochodu jest mocno odczuwalny w środku kampera. W listopadzie brak imprezowiczów, ale nie wiem, jak by to było w okresie wakacyjnym.

A tu druga miejscówka w Płocku, w której na pewno byłoby ciszej. Znajduje się na "tyłach" ZOO ul. J.Kawieckiego przy Płockim Towarzystwie Wioślarskim. Jest malutki parking, który spokojnie wystarczy na nocleg.

Główny cel w Płocku to miejski ogród zoologiczny.

Przede wszystkim chcieliśmy pokazać młodej generacji urok ZOO. To miejsce pełne pięknych zwierząt i fascynujących wystaw, które zachwycą zarówno dzieci, jak i dorosłych. Pogoda pochmurna, ale nie padało. Dzięki temu swobodnie mogliśmy się poruszać po całym zoo, bez większych kolejek.

Związku z tym, że to listopad mało jest czasu za dnia. Większość wykorzystaliśmy na ZOO, a później poszliśmy zobaczyć:

• Wzgórze Tumskie
  • Bazylikę Katedralną
  • Punkt widokowy na wzgórzu
  • Zamek Książąt Mazowieckich
  • Pomnik Tadeusza Mazowieckiego
  • Stary Rynek

Jak pisałam, obejrzeliśmy wszystko, ale niestety tylko zewnątrz. Mały kierownik wycieczki był już zmęczony ZOO i chciał już jeść.

Co polecamy do jedzenia? Przez przypadek trafiliśmy do Płockiego Saloniku Babci Krysi z domowymi obiadami, który możemy szczerze polecić. Ceny umiarkowane, a jedzenie smaczne.

Płock wieczorowa porą

Musicie również odwiedzić molo wzdłuż Wisły. Tylko nie zachodźcie do kawiarni. Drogo i niesmacznie.

Mały test iPhone VS Samsung

Zapraszamy Was do dołączenia do naszej społeczności podróżników kamperem i odkrywania Polski w wyjątkowy sposób. Pamiętnik z kampera - nasza mapa Google jest dostępna dla Was, abyście mogli inspirować się naszymi sugestiami i dzielić się własnymi odkryciami.

Razem odkryjemy to, co nasze piękne krajobrazy mają do zaoferowania.

Zobacz nasze inne realizacje.