BLOG - POST

Fotorelacja z projektu

Samochód - to nie rzecz,

samochód to miejsce.

Relacja z XII Wiosennego Zlotu Campermajstrów

Nasz pierwszy zlot kamperowy był dla nas niezapomnianym przeżyciem. Byliśmy bardzo podekscytowani, bo to był nasz pierwszy wyjazd prawdziwym kamperem. Otrzymaliśmy zaproszenie od Grzegorza Dubrowskiego, założyciela grupy CamperMajstry, na wiosenny zlot na Mazurach, na kempingu Dłużek.

Kemping jest położony na uboczu, w pięknej i malowniczej okolicy. Na wjeździe obok recepcji znajduje się plac zabaw, wiaty z miejscem na ognisko oraz wypożyczalnie gokartów. Sanitariaty są bardzo zadbane i czyste, co jest niezwykle ważne dla komfortu pobytu. Na końcu placu znajduje się drugi sanitariat oraz malutki plac zabaw.

Podczas zlotu mieliśmy okazję poznać wiele wspaniałych osób z pasją do podróży i kamperowania. Spotkania przy ognisku, wspólne grillowanie, wymiana doświadczeń i inspirujące rozmowy z innymi miłośnikami kamperów - to wszystko sprawiło, że nasza przygoda z kamperowaniem stała się jeszcze bardziej fascynująca.

Chcemy, aby nasi klienci czuli się jak najlepiej w swoich kamperach i dlatego stawiamy na jakość i wygodę naszych produktów. Zapraszamy do skorzystania z naszych dywaników, które z pewnością wprowadzą do Twojego kampera przytulną atmosferę i zapewnią niezapomniany komfort podczas podróży.

Możliwość wypoczynku nad jeziorem to zawsze niesamowita przygoda. Jezioro Dłużek, na którym odbywał się wiosenny zlot CamperMajstry, jest wyjątkowo czyste i zachęcające do kąpieli. Chociaż kwietniowa pogoda była raczej chłodna, to jednak dwa pomosty umożliwiały nam łatwy dostęp do wody i wspaniałą zabawę na łódce lub rowerku wodnym. Bez wątpienia, takie wodne atrakcje dodają uroku wypadom kamperem i pozwalają na jeszcze lepsze doświadczenie natury i jej piękna.

Nasza ekipa szykuje się do spania. Dwa piętrowe łóżka to świetne rozwiązanie dla dużej rodziny. Jak widać kamper, którego użytkowaliśmy posiada również dużą alkowę. Ekipka również mogła się tam pomieścić.

Krótka historia o tym jak się robi łosia i serduszko :)

A tu rozwiązanie zagadki, dlaczego Rafał lubi siedzieć przed kamperem ;)

Wolny czas spędziliśmy na graniu w karty, zabawie na placu zabaw. Grzegorz również przygotował konkursy: strzelanie z łuku, wyścig gokartami i rysowanie kampera - nie zwyczajnego, bo tego najfajniejszego.

Przez cały zlot mogliście oglądać nasze dywaniki do kamperów. Sprawdzić jak szyje Rafał i czy na pewno robi dopasowane dywaniki. Opowiadaliśmy dlaczego warto chronić podłogę i jak można czyścić dywaniki.

Dzieci późne śniadanko na dworze sobie szykują. A tu Rafał stresuje się przed kamerą Polskiego Caravaningu. Film z tej relacji możecie obejrzeć na kanale YouTube:  zobacz

Dywaniki do kamperów na zlocie CamperMajstrów

Co tu dużo mówić – tyle piasku w 6-cioro uzbieraliśmy w 3 dni. Bałagan to my potrafimy robić…

Nasza kawka i obiadki.

Kampera otrzymaliśmy z wypożyczalni taniekamperowanie.pl. Jest to model Rimor Seal50, alkowa z podwójnym łóżkiem piętrowym. Komfortowo można użytkować i jeździć w 6 osób.

Zobacz nasze inne realizacje.